11.11.10

Om ett år är det 11.11.11!

Coolt lixom? Jag vet jag är så jäkla smart... (; Var till stan (igennn...) efter skolan. Åt en glass, men skulle inte slösa några pengar och de gjorde jag inte heller..! Men igår kom det nog hem lite saker, alltså jag är inte sarkastisk, en topp + en vardags kjol! =) Nåjaa, ska snart äta, och eh, ja. Fota sakerna blogga om dom och sen mot kvällen blir det dans.

Imorgon ska jag till min gamla skola på dagsverke, vi ska jobba en dag, och tjäna minst 10 euro och så går det till ett gott ändamål! (: Juuh, men hörs. ♥

Okejj, haha publicerar det här inlägget typ... 4 timmar senare än vad jag hade tänkt! :p




Haha, fråga mig inte vad det där ska föreställa... ;)

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

jeeee, å imoron ti Mattus!(:

gullunge!((;

2010-11-11 @ 19:33:24
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0