2 November 2010

Hej!

Nu är jag tillbaka efter pizza kvällen, de va kul, vi lekte och planerade lite saker som vi ska ha för sjuorna bl.a nästa vecka! (= Var strax före det på dansen också, när dansen slutade (kl. 18) så då började mötet, så fick komma dit i svettiga dans kläder, fresh! Och så var jag för första gången i mitt liv gym! Med skolan, skit kul var det, sprang på sånadära springmattor, jag och Frida joggade och förhörde varandra på finska ord haha ;-). Nåjaa, ska fara och hälsa på pappa nu, han har kommit hem efter att ha varit 12 dagar till sjöss, haha vilket långt inlägg, ingen orkar läsa! Hörs. ♥


DaTaNöÖöÖrD

Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0