Måste hålla käften.

Hejj!

Pratade just med Matildaa i telefon. Big mistake, har varit tyst i princip hela dagen, har så jäkligt ont i halsen och så ringde hon mig (elr hon ringde mig 3 gånger som jag inte märkte och så nu ringde jag upp henne :p) så efter det har jag ännu mer ont i halsen!Anyway berättade hon att det hade gått jätte bra på danspulsen! Bra! Bra VIVE BAILANDO, ni är bäst ;-) (dansgruppens namn, frääääässigt vah?) Nåja, ska kolla på nån film nu hörs imorgon typ. ♥ Ska till kyrkan kl. 12 sen just so u know.



Oujea haha skämtbild jag tog för länge sen... ;)

Säg nått smart nu!
Postat av: f

Hot

2010-11-21 @ 07:57:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0