Nya tröjor x2!

Hej!

Tänkte visa er två tröjor som jag hade klickat hem (haha, känns så... "bloggigt" att säga så!) från H&M, beställde dom för typ... En månad sen? Och dom kom idag igår! Skrev inlägget igår, men fotona fick jag inte in på datorn så... Hah. =) Här är dom iaf;





Haha, jag hade Albin och fota mig, och så gick pappa förbi och jag klistrade på mig ett oskyldigt smajl!




Så! Vad tycks? Gillar båda, men ingen av dom är nått jag vanligtvis brukar köpa, haha. Äger inte ett endaste grönt/khaki färgat plagg, så lite omväxling ;-) Båda från H&M online shop. Hörs. ♥

Säg nått smart nu!
Postat av: LISA

SVAR: Haha vad kul att du tycker det! ^^

2010-11-04 @ 20:35:32
URL: http://blogofmine.blogg.se/
Postat av: Matildaceciliaa

Awww du siir så liten o oskyldig ut :)

2010-11-05 @ 19:21:54
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0