Vampify?

Kan man ens säga så? Nääh, knappast. Det är nog bara jag som hittar på.

Haha, nåjaa men anyway. Har varit jätte dålig på att blogga dom senaste två veckorna, efter att vårt nät kommit tillbaks, förlåt! Ska bli bättre, lovar. Skulle eg. nu vara på Maries & Heidis fest, men mådde lite dåligt i skolan & kände mig yr så bestämde mig för att inte fara =( Men imorgon så ska jag till Såka och ha lite Halloween-kul! Med Frida, Matilda & Jorunn. ♥ Men nu ska jag och äta taco och kolla Idol! Hörs. ♥


Haha, dåligt redigerad bild, man ser tydligt att det är ett slarvjobb uppe vid pannan :p Nåjaa, har inget annat så!

Säg nått smart nu!
Postat av: Matildaceciliaa

SV: hahah ne int ännu...Får väl sätta dit en....-.- :P

2010-11-05 @ 21:14:42
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0