14 Oktober 2010

Hej!

Var till stan efter skolan - BIG MISTAKE hade helt genom blöta skor & strumpor. Jag har bara en sak att säga. Uggs + slask = Disasteeeer! Men Jorunns mamma var så snäll och bjöd på kakao & kex så satt jag och Jorunn och pratade vid biblioteket. Fick btw just min skriftskoleläger lapp. Ska till Skriba 2. Hm. Ärligt? Jag är inte nöjd. Suck, och nu ska jag börja gå till kyrkan på söndagar... -.- Inte alla, men några. Aaaargh! Menmen... Nog klarar jag mig... Hörs. ♥




Hm, jo jätte nica pics. Orkar inte ta "ordentliga"

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

joo,vi MÅST byyt! :'((

men miin mamma er no snäll!;D haha

sötis<3

2010-10-16 @ 17:18:42
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0