Dagens:






Blåå topp - H&M
Vit topp - H&M
Leggings - Primark
Armband - Lindex

DAGENS VILL HA: CHOKLAAAAAAAAAAAAD! ♥
DAGENS KLÄDSEL: Det ser ni ;-)
DAGENS FRISYR: Uppsatt!
DAGENS LÅT: Stromae - Alors on danse Just for u Mattu hihi.
DAGENS PLANER: Läsa på modersmåls prov & sooooovaaaaa
DAGENS SAKNAD: Hmm..? ;-) :p
DAGENS DUMMASTE: Öh, jag stukade foten?
DAGENS MISSLYCKANDE: Samma^
DAGENS DROG: Saltgurka! Haha, jepps.
DAGENS KÖP: Nothing, hur ska man kunna köpa nått då man inte har pengar!?
DAGENS GODIS: Godisstrejk!
DAGENS HUMÖR: Glad, och nervös p.g.a proooov!
DAGENS CITAT: "Har vi dansat i 20min eller en och en halv timme?" Jag. hah.
DAGENS ROLIGASTE: Öhöhöhöh... Haha, kmr inte på nått nu? Samma?^

BTW, det var INTE smart att dansa med min fot. Den är dubbelt värre nu! :s Hörs. ♥

Säg nått smart nu!
Postat av: Z A N D R A :)

sv: åh! den låten hade jag glömt bort!

så bra juuu :) tack! den finns nu på min spotify ;)

2010-10-12 @ 19:00:04
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Matildaceciliaa

ingen komentar Elr joo!! HAtar sången med hela mitt hjärta!

2010-10-12 @ 19:53:41
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0