Jag lever!

Haha,

japp. Är inte dö än ;-) Tjejkvällen igår & idag var superduper kul! På lördag kväll så gick vi runt Såka och skrek. Jepp. Klockan var typ halv 10 på kvällen, vi gick genom en becksvart skog och vi var helt säkra på att en mördare förföljde oss. Eller alternativt skulle hoppa fram ur diket. Och varje gång det kom en bil så då den hade kört förbi så sprang vi efter så länge som möjligt så det inte skulle vara så mörkt! Haha. Men sen då de kom lampor så tyckte vi det bara var tråkigt =P

Jaja, vi somnade sådär ganska sent så har varit lite trött idag + att jag kom hem från Jorunns ganska sent så därför har jag inte bloggat. Har just varit i bastu & ätit pizza och nu ska jag strax fara och laga mej klar för natten. Hörs imorgon efter skolan, godnatt.




Jorunns söta häst Zorban


Morgontrötta tjejer vill inte bli fotade! ;-) Btw kolla hur kort jag ser ut jämfört med Frida? :o


Säg nått smart nu!
Postat av: Frida

Huuii vilken skiit bild på me :O

2010-10-04 @ 13:40:15
Postat av: Frida

Plus mina oparade vantar! Hahaha

2010-10-04 @ 13:41:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0