Möblerat om

Hej!

Har varit lite busy idag. Först hade Alban (han heter albIn eg. just so u know.) ringt åt Faffa och sagt att han skulle komma och fixa vår fyrhjuling så kom Fammo & Faffa hit, och så var mammas moster här också så det blev en miniminimini släktträff, typ? =)

Och så hjälpte Fammo mej att fixa min spegel (en sån man ska ha uppe på väggen, men den har varit sönder och de har inte gått så hon fixade den) som jag tjatat på pappa att han ska fixa i typ ett halvår, och hon fixade den på 5min! Och så möblerade vi om i mitt rum, skulle behöva en hylla till nu, skulle kanske kunna visa det? I en videoblogg? Haha, nej kanske inte. =P Men nu ska vi äta taco, hörs. ♥


Säg nått smart nu!
Postat av: Frida

VideobloggVideobloggVideoblogg!! :D

2010-10-10 @ 08:32:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0