Zznark

Godnatt bloggen.

Jag slår snart huvudet i tangentbordet. Jag är t r ö t t. Jag sov igenom alla reklam pauser i Idol och no way att jag orkar se resultaten! Nej men imorgon ska jag & Frida till Jorunns natten, de blir kul =) Vi ska bl.a spela hästspel (?) hm, okej. Men bloggar troligen där sen. Men de brukar inte bli så, haha. Fast far dit först en 5-tiden. Godnatt. ♥


Säg nått smart nu!
Postat av: Emma

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra stolt över? (:

Då kanske du har lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och följa instruktionerna så kanske du tar hem segern!

Ha det så bra! (:

2010-10-02 @ 02:33:00
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Matildaceciliaa

Hoppas du hann i säng före du somna :P O ha så kuul o Messa mej!!!!!

2010-10-02 @ 13:34:44
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0