11 September 2010

Hejj!

Sorry, har inte bloggat något idag. 1. Jag sov till halv ett 2. Jag har inget att skriva om 3. Orkar inte blogga!
Haha. =P Men har inte gjort så mycket idag, kollat en film och spelat the Sims 3, hihi.

Pappa målar, Albin, Anton och morsan for och cykla nånstans och jag sitter här och bloggar ;-). Men ska snart fara ut och göra nått nyttigt, typ. Är inte på min dator nu, så det blir bara en kul video istället, haha. Hörs. ♥


Säg nått smart nu!
Postat av: Frida

Haha, hedee påminnerju baa om hedee Ray's " stalkin your mon " mm ;P

2010-09-12 @ 09:03:38
Postat av: Jorunn

Originalviedon er beter! (:

2010-09-12 @ 16:46:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0