13 September 2010

Hej hallå!

Morgonen började med att jag snoozade alldeles för mycket, missade bussen och så fick mamma föra mig. Heh. Och så hade vi springtest idag den for upp åt ----- men vad kan man, mina muskler var jäkligt sjuka så kunde inte ens springa hela tiden vi skulle springa/jogga 1,5 km. Känner mej så taggad av det så jag skulle kunna fara ut på länk ikväll igen, haha.

Men nu ska jag läsa klart FRIDA som kom på posten idag och så ska jag fixa naglarna lite! Sen får vi se... ;-) Bloggar mer senare ikväll! ♥






Haha, jag har en smutsig spegel - I know!

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

aaww, sötis! :D <3333

2010-09-16 @ 10:37:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0