20 September 2010

Hej!

Har varit hemma hela dagen från skolan, kände mig så sjuk imorse så jag orkade inte fara. Har sovit vääldigt länge idag, först sov jag en timme (ungefär) på morrnen och så somna jag igen efter lunch =). Har nu legat här hemma och sovit, som sagt, och kollat på DHW. Har ni märkt att "alla" bloggare gör det? Och bara legat på soffan, spännande eller hur? Ska se hur det blir med skolan imorron, vill verkligen fara men... Nå, vi hörs. ♥


Ser så sliten ut nu så de blir nån gammal web cam bild.

Säg nått smart nu!
Postat av: Matildaceciliaa

sv: U guess??? Haha okej men krya på dej!

2010-09-20 @ 17:41:35
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Aaaw, sötisar :D

2010-09-20 @ 19:32:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0