6 September 2010

Hejj!

Förlåt, ahnnint blogga igår, hade den där ledarkursen igår igen. Så det var halva dagen med den och så efter det var jag ute hela kvällen med "by-folket" ;-). Fast jag var dödstrött, haha! Och idag efter skolan var jag + några till till Liljas, vi borstade hästar, jag hade en söööööt liiiiiten kattunge i famnen hela dagen typ, och så hade dom en hund också som ville bli kliad hela tiden! =)

Menmen, nu skickade Saga just ett sms och undrade om vi ska hitta på något, så ska tynga i mej en smörgås typ och fara ut och se lite vad vi hittar på. Hörs. ♥





Mitt hår är ett enda stort... Fluff.


Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

yayy, Jacob forever! :D

haha, men superduperfint hår du har på bilda! :OO <33

2010-09-07 @ 14:18:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0