7 September 2010

Ohho, ohho.

Ja märkte att bloggen har fått lida lite. Oupsii. Nåjaa, men det var meningen att jag skulle fara till Matildas idag efter skolan men det krockade lite med min läkartid som jag hade lite senare. =( Det var bara en öronkoll - allt är bra! Och joo. Har bara varit extremt trött. Jag hoppar i sägn 7 idag, typ. Haha, men den är ju halv 8 redan. Ojj =D Menmen, så missa jag dansen också skulle bara hunnit vara där 15min, så ingen vits. Men vi hörs. ♥







Haha, är barnvakt! Mina kompisar säger att vi liknar varandra, särskilt då gör miner! Vad tycker ni? =P

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

hahah, supersöt första bilden! :DD

Ni liknar verkligen varandra! xp

2010-09-08 @ 14:38:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0