Bloggpaus.

Men bara idag.

Har inte mycket att blogga om, det är söndag. Vem har nått att blogga om då? Haha. Men här är nu en liten snabb update. Kollade just på Remember me, en jäkligt bra film som alla borde se! Men, ni ska inte veta nått om filmen innan ni ser den, då är den bäst ;-) Såg den i London och grät, och nu hyrde jag den så var den eg. inte lika bra som då. Jaja, ni måste lova att se den! Men nu ska jag dammsuga (?) och baka kladdkaka (?). Och sen fara ut (?). Haha, men vi får se. Hörs. ♥




Haha, teini bild.

Säg nått smart nu!
Postat av: JULIA

hejj, här e jag, å min nya blöggádress; vassågod :DDD fina inlägg ha du åxå ;))

2010-09-19 @ 21:52:44
URL: http://morsgrisen.devote.se
Postat av: JULIA

hejj, här e jag, å min nya blöggádress; vassågod :DDD fina inlägg ha du åxå ;))

2010-09-19 @ 21:55:30
URL: http://morsgrisen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0