Fixat naglarna!

Hej!

Har suttuit och degat i mitt rum hela dagen typ. Men fixat naglarna, det har jag gjort. Dom såg a b s o l u t hemska ut före! =o Men nu är dom fixade, använde dom nya nail-stickersarna jag köpte, här är iaf resultatet;


Work in progress


Usch vad dålig bild! :s


Ser ni att på dom andra är det små prickar? Njaah, det blev nu ett litet slarvjobb typ.


I väntan på att dom skulle torka! Vem kan gissa vad det är? =D

Nåjaa, nu ska jag äta nått, hoppa in i duschen och så blir det sovdags för mig. Natti natti. ♥

Säg nått smart nu!
Postat av: Matildaceciliaa

Haha hade du tråkit då naglarna torkade?? :P snyggt iaf :D

2010-09-16 @ 11:30:11
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0