Halsduk

Hej,

här är nu dagens shopping. Jag tar det i fel ordning - jag vet. Men det är iaf en jätte mysig vad ska man kalla det, eskimå halsduk? Haha, men det är så jag ser den. Från Glitter - 15,90 (c. 160kr) eg. lite dyr menmen. Här är den iaf:




Man kan ha den så här (men det kommer inte att hända haha.) Och btw, det är härifrån jag har fått den att heta eskimå halsduk! =P


Eller så har man den helt enkelt så här.





Haha, det blev många bilder. Men nu ska jag se om jag kan dra mitt lata arsle ut och gå lite. Hörs. ♥


Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

nejj bva sööt sista bilden på dej e! :D<33aww, sweetie! Å superfin halsduk ofc! ;)

2010-09-18 @ 20:17:05
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0