Ledarkurs

Hejj!

Är helt och totalt utpumpad. Har varit på ledarkurs (så man kan dra t.ex redskaps, dans, föräldra och barn grupper) heeeela långa dagen. Från 10-17, då hade vi både teori och praktik. Samma sak imorgon, men då har vi bara till 16.30! ;-)

Resten av familjen for just iväg till ett par bekanta som bor här nära, och jag kan inte betsämma mig, ska jag ta en dusch och cykla dit, eller ska jag at en dusch & fara i bastu, sätta pizza i ugnen och vara ensam hela kvällen och se på film? Haha, vilket låter mer lockande? =D Jaa, men vi ska nu se. Kanske far dit och äta och kollar läget lite och kommer tillbaks hit och se på film? Haha, men det får vi se. Hörs. ♥




In need of a shower? Yes sir!

Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0