Natti ♥

Hej,

kom just från dansen. De blir alltid lite sent nu på torsdags kvällarna! =) Men de får man tåla. Är ganska trött nu, för vi hade aerobic första timmen i skolan också, huh. Mycket träning haha. Men ska ta en snabb dusch nu, ta en titt på engelska orden, slänga i mig en smörgås och hoppa i säng! Så, vi hörs imorgon. Fast de blir lite senare för jag ska till stan och... Ja gissa vad, hehe? ;-)


Natti natti, sov gott och dröm söta drömmar ♥

Säg nått smart nu!
Postat av: Sannie

Vill du läsa något som sticker ut i mängden?

Om 1 Månad sticker jag till Zimbabwe i Afrika som volontär. Projektet heter Lion breeding, så i 1½ Månad kommer jag att ta hand om lejonungar :D

2010-09-03 @ 08:55:50
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0