Shoppat;

Hej bloggen!

Nu är jag hemma från stan. Jag var där med Frida & Jorunn, vet inte om jag sa det redan? Men iaf, Frida kunde inte vara  så länge så vi åt bara våra älskade pommes frites med parika majonnäs! Hihi, vi äter alltid det på Hesburger =)

Men lite shopping blev det nog iaf. Tänkte köpa en halsduk också, men den var lite dyr, så jag tror jag väntar till typ nästa månad då jag får månadspeng så jag inte är pank direkt! Men här är det jag shoppat;





Jag köpte alltså en tröja från H&M, och så nagel - stickers från Seppälä, dom kostade 1,95 st (c. 20kr) Men nu ska jag söka rätt på några papper, hörs. ♥

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

hedee tröjan passar dig superduper braa! :DD

2010-09-15 @ 20:12:53
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0