Aktiv lördag!

Huooohhhh!

Jag har en sak att säga åt er. Jag fasar för morgondagen! Min dag har sett ut så här:

  • En timmes uppvärming (det var typ salsa?)
  • Inner Strenght (herreguuuud det var jobbit! kommer få så sjuka muskler imr!)
  • Lunch!
  • Boxercise (jätte kul! kuligast var att få slå mattu tihi)
  • Dans (höhö, vi skolka det var helt SKIT rent ut sagt! stackars hon som drog det, det var jätte många som "skolka" !)
  • Zumba (superduperkul !)

Japp, det var lixom det!:> Tog med min Nikon dit, så fick lite bilder (nog för att dom blev lite skitkvalitée&fjuttiga!)
Hörs!♥


uppvärming!

adina, mattu & misa!


adina, mattu & jaaaaag(retard)

då vi skolka, tihi. intt alls teini, näe!

uu-uu vi är so damn hot lixom!

nån sak vi bara var och kolla på då vi inte orka vara på dansen!

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

teini teini teiniiii(;

Nåneee, söötizar!:)<3

2011-01-29 @ 20:47:57
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: matildaceiliaa

"kuligast var att slå mattu" -.-

2011-01-30 @ 11:06:03
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0