Day 11 – What’s in your makeup bag?

Okej, bara så ni veeeet så brukar jag inte sminka mej mycket alls.
Det beror bara på hur sent uppe jag är på morrnarna ;-) Men, mascara. Det är bara det jag oftast hinner med! Om jag har nån minut extra så sätter jag på lite ögonskugga och så ibland ibland (väldigt sällan nuförtiden) så dammar jag på lite mineralpuder. Nåja, här är vad som är in my makeup bag;



1. Lumene Blueberry Volume Mascara! Jätte bra!

2.
Duo Eye Pen från FRIDA

3.
Garnier Fuktighetskräm

4.
Dove Go Fresh Deodorant

5.
Britney Spears CIRCUS Parfym, nami älskar den doften ;-)

6.
Ögonfrans böjare

7.
Rimmel Duo Eyeshadow + Borste

8.
The Body Shop Mineral Powder + Borste

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

Ja haar ungefäär precis samma saker i miin makeup bag!((;

2010-12-14 @ 18:46:58
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0