Måndag.

Usch.

Nu är de måndag igen.
Egentligen har jag inte såå mycket emot det! (^^)
Man får ju se alla kompisar! :)
Btw, min kompis Jorunn har födelsedag idag!
Hon fyller 14 så kika in på hennes blogg och gratta henne! :D
 Haha, önskar ja kunde laga en sån tårta åt dej! ;) <3


Haha, hittade en rolig sak (^^)

Hm, vad skulle ni göra med ert liv?
:) Jag skulle... Starta om, finns så mycket man skulle kunna göra på nytt. Men jag ångrar inget. Egentligen. :)


Take care,
-fannymariaolivia-



Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

Ja önskar å ett du sku kunna laga en sån tårta ti mej! ;) <33

2010-03-15 @ 15:48:12
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0