22 maj 2010

Vaknade av världens mest irriterande ljud! En chipmunkversion av någon låt... Väldigt trevligt. Albin (10år) har haft en kompis natten och dom sover i rummet brevid, i allafall så är dom tydligen morgonpigga av sig och började lyssna på musik på full volym utan att bry sig om mig! Så nu är jag lite sur över det. Jaja, ropade åt odm lite så började dom kolla på TV istället ;) Haha. Men ligger här nu på soffan som jag för tillfället sover på och surfar lite, hörs senare.
Voi blääh. Får inte in några bilder p.g.a jag har så låg internet anslutning här :| Haha! Nu fungerar det!
Koncentrerad? ;)



Säg nått smart nu!
Postat av: Matilda

Hahaha go fanny!! Stackars dej:/

2010-05-22 @ 16:48:27
Postat av: Jorunn

Braa bild! :D

2010-05-22 @ 17:52:57
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0