30 maj 2010

Godmorgon bloggen! Har sovit, heh, ganska länge. Men somna först typ 2-tiden så... :) Jo, men. Ska snart i dusch och sen ska mamma locka håret åt mig så ska vi på någon version av student fest? Jo, men hinner kanske med ett snabbt inlägg för det! Vi ska se hur bråttom jag får! Och jag tcyker btw verkligen att rätt bidrag vann i ESC! I. Love. It. He var bästa låten som vunnit... Någonsin!


Hur bra är den inte!? Har aldrig riktigt tyckt om melodifestival låtar, men den här är bra! Vad tycker ni? Hörs.



Säg nått smart nu!
Postat av: Matilda

Alltså den e en sån sång som man börjar tycka om mera man hör den men de fanns nog mycket bättre!! Fölot nu bara.

2010-05-30 @ 11:03:45
Postat av: jORUNN

Jepps! He var heilt soper bäst! Intt fö tråki, å intt för "vild" haha! :D

2010-05-30 @ 13:19:59
Postat av: Maria

Jag tycker också att absolut rätt låt vann :D

2010-05-30 @ 17:34:23
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0