Allt om allt idag. :)

Hej!

Ooh, de var så skönt att slippa till skolan idag! Trodde jag skulle ha två prov idag p.g.a jag har missat två stycken då jag var sjuk, men som tur hade jag inte det! :) Jag hade bara ett prov idag engelska som vi vanligt också skulle ha, och det gick bra! Inte så svårt faktiskt! Eller så missförstod jag allt och får en 4... Ja, men nog babblat om prov! Tönkte visa min "vänelevs-hoodie" som jag fick idag!




Det är orange text, så de bara lyser VÄNELEV! Haha.


Säg nått smart nu!
Postat av: tilda

svar, ja exakt! :) har du hört något om att hon fortsatte på midnight sun sen? ;)

2010-05-06 @ 16:44:56
URL: http://ttiildas.blogg.se/
Postat av: Eriika

Hejsan :)



du vann min tävling om finast blogg och header..

din blogg vart länkan i min blogg och kommer därför få mer besökare hoppas jag :)



ett stort grattis till dig :)

2010-05-06 @ 16:47:11
URL: http://absolutbaraeriika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0