Fysik, gräs och eye of the tiger ;)

Hej,
har legat i gräset en stund. Och nu känner jag bara att det kryper allstans! *Ryser* Fast skönt var det! Och nu sitter jag här och borde läsa till provet men sitter här framför datorn i stället och lyssnar på Eye of the tiger. Och oj, hihi. Glömde visa naglarna! Men det kommer nog upp. Snart. Tror jag. Hoppas jag. ;) Menmen. Nu blir det att öva till Fysik-provet. :( Uschusch. Ett av värsta ämnena i skolan! Haha, men de är bara för att jag inte fattar något!

Säg nått smart nu!
Postat av: Piinky

vilken söt blogg =) allt bra idag?



kram

2010-05-17 @ 20:00:31
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Piinky

tack sötnos, jadå allt är bara bra =) han vill ha vinter eftersom han älskar att köra skoter & hatar typ att bli brun haha han är udda ;)



kram

2010-05-17 @ 20:29:10
URL: http://piinkys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0