Heaven?

Haha, jag måste bara berätta om en rolig (eller jag skratta åt den!) som hände idag på bussen. Jo, jag lyssnade på mp3 för fullt och stirrade ut genom fönstret. Jag hade på någon jätte sorglig och deppig låt och kände mig jäääätte deppig och trött. Så svängde vi in till Kvikant (byn där jag bor) och då hade det redan hunnit byta låt, det var ett lite halv-deppigt intro osv. Vi körde en kort bit genom en skog och så blev det öppen mark/det kom en äng och vi kom riktigt in i byns "centrum" och då, just då vi kom ut genom den mörka skogen och ut till de ljusa ängarna började Bryan Adams sjunga för fullt "We are in heaven, heaveeeeeeeeeen !!" hahahhahah, och jag började fnissa så det var inte klokt! Alla tittade lite konstigt på mig och jag lyckades hålla mig den minuten det tog för bussen att köra till min hållplats! Och när jag klev ut ur bussen vek jag mig dubbel av skratt! :) Det där låter kanske inte alls roligt, men det var det! De här blev lite långt, men jag måsta bara berätta det! Hörs.


My personal heaven? Vinter bild, jag vet! Men..? ;)





Det är från 3.30-3.40 ungefär jag menade! :)

Säg nått smart nu!
Postat av: Matilda

hahahha...aj kan föreställa mej de:D

2010-05-28 @ 15:56:03
Postat av: Jorunn

HAHAHAH! Vilket sammanträffande? Elde va ska man sejj? ;)

2010-05-28 @ 16:38:28
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Frida

Hahaaaaa...Suck me dej :D

2010-05-28 @ 17:56:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0