Idag.

Hejsan.

Jag vet att jag inte varit så aktiv nu på sista tiden, men tänker inte prata mer om det nu! Kom just från stan efter att ha varit där med Frida och Matilda. Vi for till tygbutiken och jag och Matiloda köpte både tyger till handarbetet i skolan. :) Hon gör en dator väska och jag gör en till klänning! Och så såg vi Jorunn där också! Hon skulle också köpa tyg till skolan. Så var jag och titta igen på en klänning från Jim&Jill, tog foto på den för att mamma ville se den så ska vi fara och köpa den senare eller så ger hon pengar åt mej. :) Super snygg är den! Love it! Haha, älskade från den stund jag såg den! ;) Nu borde jag kolla vad vi har till matematik provet vi har imorgon, men problemet är att jag har tappat min matte bok! :question: Hehe... Men nu skall jag och kolla på Mean girls! Hörs sen! ;)


Super-bråttom-dålig-kvalité-telfon-bild! Men sygg i allafall, eller? :)


Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

Hahhah! xb Tu har tappa tiin mattebok, och miin er lömma i skååpe i skoola xb Noo er vi så huippu! :D

Hedee me mean girls låter bra! btw, Gårr nicean klening! <

2010-05-10 @ 17:50:40
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Matilda

Hahaa...loser!!! okej ja ha int läst så myki o du kommer ti klara he enkelt fö du e en miniräknare:D P.S du skrev mitt namn fel

2010-05-10 @ 18:25:52
Postat av: Frida

Jee, ja e nämnd (?) I texten! Lol!

visst er he snygg klänningen din!

2010-05-11 @ 14:13:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0