Lilla Fanny?

Hej,

haha. Nu kommer jag prata om en helt random sak. Nämligen: Jag är liten. Haha. Inte "dvärg-liten" men kort allmänt och ganska liten. Är just och just 160cm och växer inte så mycket mer. Och alla min kompisar är... 170cm eller nästan allihop? Ja, inte är jag så jätte kort. Men de känns så ibland då jag är med dom ^^ Och vet ni. Jag gillar att vara kort och liten! Mycket hellre det än lång som en flagstång! ;)


Jag har jätte små händer också ! Min hand är den lilla med ring på tummen, och den stora är min kompis Liljas hand. Haha, min är liten jämfört med hennes! ^^


Haha, bild från då vi skrinnade i vintras. lite kortare är jag nog, visst? :b Haha. Men jag har så "hög" mössa ;)


Okej. Detta udda ämne avslutas nu. :)


Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0