The story om min mp3

Nu är jag glad så glad så glad! :) Jag fixade nämligen min mp3 som varit sönder i 2-3 år! Jag trodde att jag hade provat och byta batteriet men tydligen inte. Eller så hade jag bara bytt till ett användt! Men, nåja tänkte att
"Nu fan om inte den fungerar så slänger jag den!"
Och det lönade sig tydligen för att nu fungerar den! Eller... Varannan gång i allafall, haha. För då man startar den så är det ungefär varannan gång som man faktiskt ser vad man gör! Och så går det inte mera att laga ny musik dit :( Nå, det är bättre än ingenting! Så ska jag se om jg får/köper en ny någon gång... Nå, det var det! Hörs imorgon!





Ser ni sprickan? Syns bra på andra bilden! Heh... Fråg inte vad jag gjort med den! ;) Och den är uråldrig, jag vet!

 

Säg nått smart nu!
Postat av: Linda - d u v e t l i n d a a . b l o g g . s e

men oj vilken spricka!! :o



gillar du pannkakor?

vad brukar du ha på? :)

nyfiken !

kram

2010-05-27 @ 19:43:04
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Voi klåååpar!!! altså du e no...huhu!!

2010-05-27 @ 19:57:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0