Love it or leave it.

Love :thumbup:

Scrap-book.
Det blir ju verkligen jätte fint då man orkar laga något fint med foton, klistermärken m.m Jag fick en sån inspiration av det då niorna visade upp sitt slutarbete idag! Har flera gånger tänkt göra något sånt, och har på börjat något smått men har inte blivit något. Men nu, nu ska jag laga en hel bok med mina kompisar! Och den ska bli fin! ;)



Leave :thumbdown:

Eurovision
Någon annan som tröttnat på det? Det är ju låg nivå på sångerna! Och man vill ju inte ens knappt orka se på det! Det är så utdraget röstningarna! Dom sjunger i en timme och röstar i två. Suck! Fast... Det hör ju nästan lite till allmänbildningen att se den? ;)
Eurovision-Song-Contest-2008-eurovi.jpg EUROVISION 2008 image by Ivan83_2008


Säg nått smart nu!
Postat av: josefin

sv: tack så mycket! detsamma! :D

Jag har en nikon D40 :D

2010-05-31 @ 19:59:22
URL: http://josefinfredlund.blogg.se/
Postat av: josefin

Jag är väldigt nöjd med den faktiskt!

Har haft den i cirka ett år nu och det fungerar hur bra som helst! :)

2010-05-31 @ 20:27:04
URL: http://josefinfredlund.blogg.se/
Postat av: Frida

Suck hede me eurovision ;/

2010-06-01 @ 12:49:36
Postat av: Matilda

Hu kan du förolämpa eurovisionen??? ja tänkt aäta nåå dit efter men kom på att he sku vara bäst ti låta bli...

2010-06-01 @ 14:12:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0