Wohoo!

Hejsan !

Nu är jag jätte jätte glad! För att idag fick vi veta vad vi fick för tillvalsämnen! Och orsaken till varför jag är glad över det, är för att jag fick allt jag ville ha! :D Och det är: Spanska, små rätter(matlagning), IT, aerobic, öva finska, och media. :) Hade också extra träning idag med dansen, för det är vår dans grupps förenigs vårfest. :) Så det blir kul! Fast jag kommer vara nervös imorgon! Menmen... Ja, tänker ladda upp dans videon inom kort här! Jag är inte med i den för att jag filmade... Och var halv sjuk. :)

Haha, slut posé! ;)


Säg nått smart nu!
Postat av: Frida

Du måst visa filmen!! :D

2010-05-07 @ 17:02:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0