17.11.2010

Hej!

Förlåååt att jag inte hann blogga nått igår, hade fullt upp hela dagen, hittade bl.a en ny vinter jacka! Eller mer än slalom jacka, som jag ska ha på mig då vi far till Lappland nästa veckas veckoslut. =) Har inge internet där, men ska tidsinställa inlägg åt er så ni får ett per dag hehe! ;-)

Hade min första spanska timme idag, kul tror jag kommer gilla det. Vi är en grupp med bara 9 flickor, hääligt! Nåjaa, ska äta nu. Hörs. ♥


Peace out!



Säg nått smart nu!
Postat av: R O B I N A

skit kul att du vill vara med i dagens blogg :D Vinnaren slumpas ut ikväll, so keep in touch :D



Haft en bra dag? :)

2010-11-17 @ 18:18:45
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0