tsabba

blä,

jag. orkar. inte. vara. ordentlig. är. inte. alls. på. blogg. humör !


Har haft dagsverke vid kyrkbackens skola, super kul! Och härliga ungar där ;) Nästan alla iaf... haha! Sen skulle jag egentligen till Matildandaas men vi skulle på farsdagsmiddag vid farmors&farfars, men ska ändå vara med kompisarna imr så gör inte så mycket! ♥ Hörssssssss.



VADDÅRÅ TRÖTT?

Mitt flirt fejs! ;))))))))))

*Se oberörd ut*

HUiahdfioahbfojansfc, jag blir galen. Pläääh, orkar inte laga ett ordentligt inlägg. FÖRLÅT. Men tyckte ni förtjänade iaf ett ;-) Men, bloggar mer imorgooooon. Hejjsssvejjjsss

Säg nått smart nu!
Postat av: Matildaceciliaa

Haha Go Fanny!!

2010-11-12 @ 22:30:07
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0