Skolfotona!

Hej!

Idag kom våra skolfoton ut *äääntligen.* Det hade börjat gå rykten om att hela högstadietsfoton hade blivit misslyckade haha eller nått liknande. Jag är helt OK nöjd med min bild! =) Och samma med klassfoto, här kommer dom.






Klassfotot:
Översta raden från vänster;
Jag, Ida, Frida
Mellersta raden från vänster;
Benjamin K, Jorunn, Lilja, Matilda, Cecilia, Janika, Vår klassföreståndare Lotta
Sista raden från vänster;
Marie, Patrik, Victor, Benjamin A, Emil B, Emil W, Micael, Simon


JAG ORKADE INTE SCANNA DOM SÅ DET BLEV LITE SKIT KVALITÉE.
Men ganska bra blev dom, right? =) Jaja, hörs. ♥

Säg nått smart nu!
Postat av: Matildaceciliaa

Jätte härli blev bilden på dej!!<3

2010-09-29 @ 19:22:06
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0