Friends&Ben&Jerry's!

Hej!

Efter skolan idag så var jag, Matilda, Frida & Jorunn till stan och köpa Ben&Jerry's! Namm. Glassen är skitdyr, men skitgod! Så efter det så va dom till oss och vi eh, gjorde inte så mycket vettigt men roligt hade vi iaf! Synd att jag int får sätta hit våra fina slurrpfilmer! Hahh. Nå, här kommer lite pics!


Jag i stan! Min lugg är så lång, så jag beställde tid åt mejj nästa veckas onsdag!:)




hehh, vi höll å me camen på datan och hade FINA miner!


BEN&JERRYYYYYY'S! <33 Gissa vilken som är min? Hehh, alla andra tog Cookie Dough men jag tog den goda sorten(;

Säg nått smart nu!
Postat av: Julia

Alltså joo du to den godaste!! Mmnamm chokolate brownie<333 digill <33

2011-01-12 @ 20:59:19
URL: http://Morsgrisen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0