Airplanes

Hejsan.

Här är en super härlig sång, den heter "Airplanes" Han som sjunger heter B.o.B och Hayley Williams är med också. :) Hon från Paramore alltså, som jag är ett "stort" fan av.



 Jag tycker på¨något sätt att jag kan relatera mig till den här sången, och att den passar in bra nu då det inte flyger många flyplan i luften.

Jag tänkte också prata lite om den här hela saken. Okej, det är ett vulkanutbrott. Det första man tänker är ungefär "Oj nej! Inte bra!" Men i den här situationen så är de ju bra för miljön då de int flyger några flygplan i luften och folk tar sig fram på andra och mer miljövänliga sätt! Men, då är de ju en dålig sida också. Man får inte exporterat/importerat mat via flyplan någonstans eller t.ex då vi skulle till London och satt och väntade på flygplatsen så såg vi många flyg som kom - och for. Och ett av dom var ett gigantiskt som dom lastade jeepar med Röda Korsets märke på, som skulle och hjälpa Haiti? Afrika? Och nu går de ju inte. Men, allt har två sidor. Men då vi reste hemåt träffade vi massa människor som hade många historier om hur dom hade kommit, hur långt dom hade kvar osv. Och alla var jätte positiva och glada! För inte kan man ju skylla på moder natur? 


Take care,
-fannymariaolivia-
 


Säg nått smart nu!
Postat av: Matilda

Du kuna int ta de liiite kortare ;P

2010-04-21 @ 19:51:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0