Home, oh so sweet home!

Hej!

Oj, va de är skönt att vara hemma! Ni vet inte! Har rest i 3 dygn! Nog kan ett vulkanutbrott skapa stora besvär, någon av er som påverkast av den? :) Jag skriver på helgen om min resa till London, för jag hinner inte nu p.g.a nu skulle jag måsta packa lite för jag skall på läger imorgon. ^^ Haha, de blir inte mycket att vara hemma nu! Då jag börja tänka efter lite så först var jag en vecka i Lappland sen var jag en vecka i skolan + två dagar sen for jag till London. Sen blev de ju -- Lite längre än planerat! Och så imorgon blir de då alltså läger från Torsdag till Fredag. Nästa vecka, då får man börja i skolan ordentligt! ^^ 


Jag i Hyde Park. :)


Lots of love ♥
-fannymariaolivia-


Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0