20 Augusti 2010

Hej!

Yess, nu är det fredaaaaaaag! ;-) Och första skolveckan är över, den gick ganska snabbt, men det beror väl på att jag var sjuk 2 dagar av 5.

Menmen, ska packa snart och ringa min farmor och se lite när hon ska hämta mig. Jag och mina småbröder ska bo vid villan med dom så länge mamma & pappa är på U2s konsert i Helsingfors! =) Och så lör-sön ska jag och lite annat folk till Matildas natten!

Jajja, men hörs senare! Jag borde nog ha internet där, men det blir inte så mycket bloggning nu i helgen. Hörs. ♥


Koncentreraaaad.


Helt normalt.


Puss alla läsare! ♥

Säg nått smart nu!
Postat av: Anonym

Haha, normalt indeed ;)

2010-08-20 @ 17:04:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0