Älskar Jay! ♥

För at han är bra på att sjunga och för att han sjöng en av mina favorit låtar! In the Ghetto med Elvis Presley.

Och så är jag btw suprised att Minnah slapp till finalen? :o Tänk egentligen, hon har ju redan åkt ut en gång och nu är hon i finalen! Olle är nog bättre, men kom igen. Minnah vs JAY. Vem tror ni vinner? På riktigt? ;-) Nåja hörs. ♥



Vågar jag säga det? Det här är nästan bättre än Elvis version...

Säg nått smart nu!
Postat av: friidaa

he e heelt ok, men han sjunger Ghetto feel som tyyp; Ghetsto(??? ;) ) Haha!

annars heelt bra! har du måne fått nå Jay-fever?? ;)

2010-12-04 @ 20:15:36
Postat av: matildacecilia

Hha joo men ja håller me Frida. Du e helt frälst i honom ju!

O jay kommer tyvärr att vinna.

Men nu efter att Olle ha falli ut så e han kan int ja säga att han e dålig men Olle va bättre o Minnah e int heller dåli. Kommer nog bli tufft fö båda...:D

2010-12-04 @ 20:47:13
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/
Postat av: Mattuh

Påriktigt, han e bäst! :) <3 Jag älska baa när han sjöng hedee igår, han sjunger för hääärligt! :)<3

2010-12-05 @ 16:58:40
URL: http://mattuh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0