Day 4 – Your favorite photograph of your best friend.

Jaa... Alltså nu är det tyvärr så att jag inte har en bästa vän. Utan flera!
Ska visa en bild på alla och berätta kort om dom.



Först, min vackra vän Frida, älskar det här fotot av henne! Det är så hihi ;-) Hon är en av mina kompisar som är totallyintohorses. (Vilket jag inte är) men det funkar ju ändå. (faktum är att alla av mina närmsta kompisar är intohorses utom en!) Vi har haft maaaassa skrattattacker och skrattat åt sånt som ingen annan skrattat åt. Och så har vi super team work på timmarna hehe ;-) We are freakin' awesome! Det bästa som finns är att vara med dej! ♥



Och sen kommer Lilja, hon är den som inte direkt gillar att vara på foton men den här fick jag använda! Och så gillar jag anyway det här fotot av henne så.. :p on är lite mer av den "förnuftiga" av oss och det är bra hon har koll! Och så är hon sådära allmänt... Hittar inte ett ord som passar? Rolig? Snäll? Det är för små ord. Äh, ni fattar säkert! Du är en bra, riktigt bra vän Lilli. ♥



Jag tycker på nått sätt att det här fotot är sååå Mattu style! ;-) Hon är den av mina vänner jag känt längst, i... 8 år nu! Damn, det är länge. Mer än halva vårat liv. Hon är dendära spralliga men ibland sten allvarliga typen i gänget. Det är hon som jag kan prata om nästan vad som helst med! Och gud vi har bråkat, stooooora draman i lågstadiet och små fightase ännu hehehee ;D Men nu är vi ändå så bra vänner! Couldn't do it without you.



Och så sist, men absolut inte minst, underbart foto av underbara Jorunn! Hon är glad och på en häst.. Hehe ;-) Har massor med andra foton som skulle beskriva dej ännu bättre men tror inte du skulle uppskatta dom (; Hon är den som är glad och fnittrig och får alltid alla att skratta och betyder så otroligt mycke för mej! Vi har massor med "inside saker" som ingen skulle fatta... Och det gäller hela tjejgänget! Love u Isbjööööööne!

Det här är nu mina absolut närmsta tjejkompisar! Har många fler bra kompisar också (:

Skulle kunna säga MAASSA mer med underbara saker om er! men alla skulle inte rymmas i ett inlägg. Älskar er ♥


Säg nått smart nu!
Postat av: friidaa

HAHAHA!! Ja har opara vanta! jag skäms!! ;P

fint inlägg, men fanny du missa ju en person! ;) (de själv om int du fatta :D)

2010-12-05 @ 10:30:48
Postat av: matildacecilia

Aww gillar int bilden men älskar dej mee :D o int sku ja klara mig uta dej eller nån av er frendit. Love u all <3<3

2010-12-05 @ 11:43:25
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/
Postat av: Jorunn

ÖLSKAR DEJJ OXÅ APAAAAAN! <3<3

2010-12-05 @ 15:24:31
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0