Eclipse!

HEJSAN!

Aaaahh!!

Såg just att förhandstitten på Eclips trailer hade kommit ut! :000
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/video/video.php?v=355360023819&ref=mf

Där kan ni se de! ÄÄHH, kan int vänta!!
Och hela trailern skulle komma ut imorgon! :0 :D


Det kan hända att man måste ha en profil på Facebook, men det var det ända stället jag kunde hitta den på :'( Men prova ändå!


 Eclipse ♥ 
 Om jag kunde drömma       När ja hör din röst               Ljudet av ditt hjärta       Så länge vi båda andas


Oh, jag älskar den serien!
Ni får tro att jag är knäpp, jag bryr mig inte >.<
Nåja, de här var ett VÄLDIGT Twilight baserat inlägg (^^)

Nån annan som väntar på att Eclipse ska komma ut? :)


Take care,
-fannymariaolivia-


Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0