Fler frågor... ;)

Hello world!

Hihi, här kommer ännu mer frågor&svar om mig (^^)

1. Var är din mobiltelefon? Hm... Är inte riktigt säker, på nått bord här i huset? :)

2. Var är din andra hälft? Jaa-a den som sku veta... ;)

3. Ditt hår? Nytvättat

4. Det bästa du vet? Kompisar, böcker, choklad & datorn ;)))

5. Din dröm inatt? Jag skulle pierca mig i naveln :00

6.
Din dröm/ditt mål? Vara lycklig? ;)

7. Rummet du är i?
Mitt rum :)

8. Din hobby?
Dans <33 ;)

9. Din skräck?
Ja har (lite) klaustrofobi och är höjdrädd :s

10. Var vill du vara om 6 år? Vet inte... :)

11. Vart var du igår kväll? Hemma.. Tråkit, elr hur? ;)

12. Vad är du inte? Arg

13. En sak du önskar dig? Träffa kompisar! (inte sett odm på en o en halv vecka!)

14. Var du växte upp? Karleby, Finland

15. Det sista du gjorde? Såg på TV o åt pizza? :D

16. Dina kläder? Pyjamas! (^^)

17. Din TV? Är liten... ;)

18. Ditt/dina husdjur? En kanin vid namnet Bella :)

19. Din dator? Är väldigt väldigt liten...

20. Ditt humör? Små trött, men ändå väldigt pigg (^^)

21. Din bil? Ingen ;'(

22. Något du inte har på dig? Strumpor? :--)

23. Favoritaffär? H&M, Jim&Jill... m.m

24. Din sommar? Är fylld med båtar&hav ;)

25. Favoritfärg? medelhavsblått :)

26. När skrattade du senast? Idag, 10min sen :--D

27. När grät du senast: Öh... Minns int :)

Jajja... de e kul o svara på frågor! (^^)
Go'natt allihopa!
 



Take care,
-fannymariaolivia-

Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0