Horoskop & Arga hundar.

Hej,

här kommer dagens Love&Leave.
Med de här inlägget säger jag också go'natt. :)

LOVE ↑

Horospkop.
Man behöver ju inte erkänna att man
faktiskt tror på dom, men alla gillar väl att läsa dom?
I allafall skoj, eller hur? :)


De är ju kul att läsa "vad som kommer att hända i framtiden" eller hur? (^^)


LEAVE ↓

Arga hundar.
Alltså, de är ju ingenting fel på hundar!
Absolut ingenting!
Men jag blir livrädd om jag går någonstans,
och så hoppar en hund fram och skäller lungorna ur sig!
Visar tänderna, morrar och försöker hoppa på mig/bitas!

Vem blir inte rädd för det?


Alla ni hund ägare, ni kan väl försöka uppfostra era hundar?
Ni skulle minska många små livrädda stunder för alla oss andra. :)


Take care,
-fannymariaolivia-

Säg nått smart nu!
Postat av: Ima

SV: båda tror jag o.O känenr igen båda namnen XD

2010-03-20 @ 21:47:43
URL: http://dinima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0