Love&Leave

NY KATEGORI!

Hej, allihop!
Jag har gjort en ny kategori,
den heter Love&Leave och den går
helt enkelt ut på att ja har två saker,
en jag älskar (Love) och den andra
som jag bara tycker att man ska lämna! (Leave)
Okey? (^^)

LOVE ↑
 
En större modell tröja från H&M

Jag älskar tröjor som är lite större modell, dom är bekväma&snygga!
Och så kan man ha en massa snygga accessoarer (^^)
Och om den går längre ner, är de lätt att bara ha t.ex ett par leggins under. :)

LEAVE ↓

 
Djur mönstrat, förlåt men jag tycker helt enkelt att de inte är så snyggt!

Okej, de kan vara snyggt. Men vissa har bara djurmönstrat!
Då går de lite över gränsen, eller hur?
Och de... Jag vet inte, verkar lite grymt på nått sätt?
Nå, de kan vara snyggt, och de kan vara fult/bli för mycket.
(De beror också på vem som har det, vissa kan passa bra i det!)


Vad tycker ni? :)


Take care,
-fannymariaolivia-


Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0