Rolig bildbomb!

Hell world!

Här kommer en rolig bildbomb! (^^)




fun pics on signs Ironiskt, eller hur? :)



fun pics on signs Hm, ja... Good luck va de... :D

fun pics on signs Jaaja... :D

fun pics on signs Hrhm... Kanske lite väl detaljerad? ;)

fun pics on signs Va? Tandläkare? Okeyy... Hm, ja tror ja vet hur man ska betala för det... ;D
fun pics on signs Öh, okey... :)

fun pics on signs Nån annan som tror han blev sparkad?


fun pics on signs Jaa, de är ju så de ska vara! :D

roliga olyckor på bild !!

roliga olyckor på bild Haha. Lyckat eller va? ;)

roliga olyckor på bild Fanns inga lediga platser?

roliga olyckor på bild Är de fel att skratta? (^^)


roliga olyckor på bild Hm, inga julklappar i år?

roliga olyckor på bild 
DE DÄR vill jag kunna göra!

roliga olyckor på bild 
Haha? Aj?

roliga olyckor på bild Jajja, lyckat igen eller va? (^^)

Nåja, nu ska ja inte plåga er mera med bilder! :D



Kisses&Hugs,
-fannymariaolivia-

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

Hahha! Gårr kiva!! :DDD

2010-03-10 @ 15:53:49
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Frida

Haha, just va jag behövd!

2010-03-10 @ 19:45:30
Postat av: milkshake

hahahaa! ha int skratta sådee myki ensamm på läng!!

2010-03-11 @ 20:24:52
Postat av: Jorunns kompis Sara

Jag visst int om du veta vem sara jag er så he fick vaal jorunns kompis Sara :PP



Hehe fiiin bilda :D :D

2010-03-12 @ 19:38:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0