Sent

Go'morron!

Man kan väl ännu säga de?
Eller..? Hehe. Jag sa ju att jag var trött!
Vakna 11 av lillebror som ropade,
kom upp ur sängen nästan halv 12 och
åt frukost 12. :)
De är min helgmorgon. Skönt, va? :)


Jaa, nå. Dagens program är:

• Packa

• Mata min mosters katter

• Städa lite

Och lite annat smått. :)
Jag kan inte vänta tills vi far imorgon!
Jag ska bli proffs på snowboard har jag bestämt! ^^
Haha. Vi får se hur de går med de!
Jag kommer säkert vara helt blå av alla gånger
jag kommer att ramla!


Take care,
-fannymariaolivia-

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

Vi kommer att sakna dig, Fanny ://

Hoppas du får he kivat ^^

2010-03-27 @ 12:13:37
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: matilda | besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

vilket söt bild :)

2010-03-27 @ 17:11:30
URL: http://typtilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0