Tillgång ti internet. IGEN. :D

Hey!

Otroligt nog så har jag tillgång till internet IGEN. :D
Haha. Tänk att man kan bli glad över nått sånt!

Hm, idag eller inatt så fick i princip hela min familj magsjuka.
Utom jag och mamma, trevligt va? :s
Försökte åka lite idag, men de var så
dimmigt, blåsigt och snöigt så de var nästan omöjligt!
Men, imorgon då ska jag börja öva på att åka snowboard! :)
Jag kan nog lite grunderna, men vi ska se hur de går!
Imorgon på eftermiddagen kommer en till familj hit till vår stuga!
= 3 pojkar/män till + 2 flickor/kvinnor. ;)
De ska bli kul!
Och imorgon kommer också min farmor&farfar och min farbror.
Men dom ska bo i en annan stuga. :)

Jaa, de var egentligen allt. Vi hörs kanske före söndag :)

p.s
Vi eller min lillebror och min kusin har lagat en c. 60m lång pulkabacke!
Från vår stuga till vägen! Roligt ner, men tungt upp! ;)


Take care,
-fannymariaolivia-

Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0